Direcţia de Comunicaţii Digitale oferă cadrelor didactice, studenţilor, oaspeţilor şi cercetătorilor postdoctorali ai Universităţii "Alexandru Ioan Cuza" posibilitatea de a-şi crea un cont în directorul LDAP al acesteia. Contul poate fi folosit pentru:
- Acces la reţeaua wireless a Universităţii "Alexandru Ioan Cuza"
- Acces la reţeaua de comunicaţii de date din cămine
- Acces la serviciul de mail prin platforma Office365
- Autentificare în cadrul altor universităţi ce sunt afiliate la Eduroam
- Servicii de eLearning: Moodle, Webex, MS Teams
- Diverse servicii online interne ale facultăților
Mai multe detalii:
Înregistrarea se va face completând un formular aflat la adresa https://register.uaic.ro/.
Tot pe această pagină sunt link-urile de administrare a contului și date de contact pentru suport.
- Verificarea existenței contului
- Schimbarea / resetarea parolei (dacă știți parola veche)
- Dacă ați uitat parola puteți cere un PIN pentru studenți sau pentru angajați pe care îl puteți folosi ca „parola veche” în formularul anterior de schimbare a parolei.
Politica de securitate | Politica de confidențialitate
Important!
Aplicațiile din cadrul Microsoft Office 365 necesită ca la primul pas al autentificării, câmpul cu numele utilizatorului, să se completeze adresa de email completă: prenume.nume@student.uaic.ro, urmând ca apoi, după redirectarea la pagina de autentificare uaic să de completeze doar ID-ul contului uaic: prenume.nume (fără @student.uaic.ro) și parola.
La schimbarea ciclului de studii (licență, master, doctorat) contul uaic nu se păstrează deoarece este în legătură cu numărul matricol ce se schimbă odată cu ciclul de studii. Este necesară crearea unui nou cont și anunțarea situației la DCD pe adresa
Formular înregistrare Studenți
Date de contact pentru suport se găsesc în subsolul paginii dedicate de la DCD
Sistemul este gestionat de către Direcţia de Comunicaţii Digitale al UAIC.