Studenţii Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi (UAIC) îşi pot depune până luni, 21 octombrie 2024, candidaturile pentru a obţine Bursa „Sfântul Dumitru”, oferită de UAIC şi prof. univ. dr. Dumitru OPREA, rector al universităţii în perioada 2000-2008.
Mai multe detalii:
Studentii din anul I isi pot achizitiona abonamente CTP.
Procedura de decontare la studenții de anul I este la fel cu cea pentru studenții din ceilalți ani (ghid):
Pentru studenții de anul I (licență, master, doctorat) abonamentele se vor deconta raportându-ne la ziua în care devin studenți (30 septembrie).
Așadar, abonamentele se vor deconta direct proporțional cu numărul de zile eligibile (începând de pe 30 septembrie).
Studenții din anul I își pot afla numărul matricol, grupa și forma de finanțare accesând pagina dedicată pentru ÎNMATRICULARE.
[update 29.09.2024]
Având în vedere prognoza meteo anunțată pentru ziua de 30 septembrie 2024, din motive de siguranță, evenimentul Bun venit la UAIC va avea loc la interior, în Sala Pașilor Pierduți (Corp A, intrarea principală). Vă reamintim că luni, 30 septembrie, programul evenimentului începe la ora 9.00, iar la ora 10.00 va avea loc festivitatea de deschidere a anului universitar 2024-2025, în Aula Magna „Mihai Eminescu” (corp A).
Festivitatea de deschidere la Facultatea de Geografie și Geologie va avea loc luni, 30 septembrie 2024, începând cu orele 13:30 astfel:
Stimați membri ai comunității academice,
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași implementează proiectul „Cadrul pentru dezvoltarea durabilă a componentei digitale a universității – eUAIC", cod proiect 127544578, finanțat prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta C15: Educație, Reforma 5: Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației, Investiția 16: Digitalizarea universităților și pregătirea acestora pentru profesiile digitale ale viitorului.
În această perioadă se desfășoară activitatea 3.3. Dezvoltarea competențelor pentru utilizarea soluțiilor LMS. Activitatea include desfășurarea unui curs de formare: Dezvoltator eLearning pe platforma Moodle, cu durata de 40 de ore.
Activitatea este desfasurata de catre compania eLearning Software – Partener Moodle pentru România si la finalul cursului este obtinut un atestat privind detinerea competentelor de utilizare a platformei.
Grupul-țintă al activitatii va fi format din 125 de cadre didactice de la toate cele 15 facultăți ale UAIC.
In această a doua sesiune de formare sunt disponibile 49 de locuri.
Informații detaliate despre criteriile de eligibilitate și selecție, calendarul de selecție și actele necesare pentru dosarul de candidatură se regăsesc în Metodologia de selecție a grupului-țintă, document publicat pe pagina proiectului, la adresa:
https://euaic.pnrr.uaic.ro/, sectiunea Programe de formare Sesiunea II.
Așteptăm, până pe data de 04 octombrie, candidaturile persoanelor interesate de această oportunitate de perfecționare profesională, dar și solicitări pentru clarificări și informații suplimentare la adresa de e-mail
Cu deosebita consideratie,
Coordonator formare
Prof.univ.dr. Mihai CARP