Facultatea de

Geografie și Geologie

Candidaturi pentru Utrecht Network Young Researcher's Grant

Reteaua Utrecht anunta deschiderea competitiei pentru acordarea de granturi tinerilor cercetatori din universitatile membre in retea.
 
 
Studentii inscrisi la master sau doctorat, care nu sunt eligibili pentru stagii in Erasmus+, au posibilitatea de a candida pentru un stagiu cu o durata intre 1 si 6 luni intr-una din universitatile membre in retea.
Stagiile se vor putea derula in perioada: 1 aprilie 2020 – 31 martie 2021 (inclusiv in perioada vacantelor).
 
Studentii interesati vor putea sa-si depuna candidatura la secretariatul Facultatii pana la data de 23 ianuarie 2020.
 
Precizam ca Universitatea noastra va putea propune maximum trei candidati pentru obtinerea grantului Utrecht Network.

Chestionar adresat studenţilor și absolvenților facultății noastre

Stimați studenți și absolvenți,

Conducerea facultății vă cere sprijinul de a completa în tabelul din link-ul de mai jos premiile naționale și internaționale obținute de dumneavoastră în ultimii 5 ani.
Informațiile sunt necesare la Clasamentul Internațional RankPro ediția 2019-2020.

Ne-am bucura dacă ați completa acest chestionar până vineri, 22.noiembrie 2019.

Va mulțumim!

 

Secretariatul Facultății de Geografie și Geologie

 

>>> Completare chestionar

Procedura de sistem privind inițierea, elaborarea, aprobarea, difuzarea și arhivarea informațiilor documentate

In ședinta BECA din 25 noiembrie 2019 a fost aprobată Procedura de sistem privind inițierea, elaborarea, aprobarea, difuzarea și arhivarea informațiilor documentate  ( cod, ghid, regulament, metodologie sau a altor documente asimilate Sistemului de management al calității) din cadrul UAIC.

Procedura se află postată pe site-ul UAIC, pe pagina Biroului Managementul Calității, sub secțiunea Documente referitoare la asigurarea calităţii:  https://www.uaic.ro/organizare/departamentul-managementul-calitatii/

Pe site, Procedura apare sub denumirea prescurtată Procedura informațiilor documentate: http://www.uaic.ro/wp-content/uploads/2019/11/Procedurainformatiidocumentate2.pdf

Această procedură reglementează modalitatea de elaborare a documentelor oficiale din UAIC,  asigură o formă unitară a documentelor oficiale, facilitează identificarea structurii care a elaborat, respectiv structura/structurile care a/au avizat/aprobat documentul oficial și asigură centralizarea tuturor documentelor oficiale intr-un Registru la nivel instituțional.

Procedura este alcătuită din 3 părți:

a)       Prima parte reglementează modalitatea de elaborare, codificare,  avizare, aprobare, arhivare a unui Cod, Ghid, Regulament,  a unei Metodologii. Pentru codificarea Codului, Ghidului, Regulamentului, Metodologiei se va utiliza Lista cu abrevieri a structurilor din UAIC aprobată în ședinta BECA din 17 octombrie 2019

b)      A doua parte reglementează modalitatea de elaborare, avizare, aprobare, arhivare a altor tipuri de documente – Plan, Raport, instrucțiuni de lucru, etc. Aceste documente nu trebuie codificate.

c)       În a treia parte se regăsesc Modelele de Cod, Ghid, Regulament, Metodologie,  respectiv alte tipuri de documente

   

Reglementările interne cu privire la documentele   UAIC  sunt diferențiate astfel:

§  Procedura de sistem și procedura operațională- modul de elaborare a lor este reglementat prin PROCEDURA DE SISTEM PRIVIND ELABORAREA PROCEDURILOR DOCUMENTATE

§  Codul, Ghidul, Regulamentul, Metodologia – modul de elaborare a lor este reglementat prin PROCEDURA DE SISTEM PRIVIND ELABORAREA, APROBAREA, DIFUZAREA, ARHIVAREA INFORMAȚIILOR DOCUMENTATE

§  Alte tipuri de documente oficiale – plan, regulament, etc- modul de elaborare a lor este reglementat prin PROCEDURA DE SISTEM PRIVIND ELABORAREA, APROBAREA, DIFUZAREA, ARHIVAREA INFORMAȚIILOR DOCUMENTATE

Ligia Boca

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi

Birou managementul calității

Str. Lascar Catargi Nr. 54

Interior 2342

3 burse pentru tineri cercetători prin parteneriat între universitatea noastră și Universitatea din Konstanz

Cu ocazia implinirii a 25 de ani de parteneriat intre universitatea noastra si Universitatea din Konstanz, partenerii germani ofera 3 burse pentru tineri cercetatori («early career researchers») in cadrul apelului deschis de catre Zukunftskolleg.

Cu o durata cuprinsa intre 1 si 3 luni, bursele includ rambursarea cheltuielilor de calatorie, acoperirea costurilor de cazare de pana in 800 de euro/ luna, precum si o bursa DAAD in valoare de 2000 de euro.

Mai multe detalii privind oferta de burse, criteriile de eligibilitate si continutul dosarului de candidatura sunt incluse in fisierul atasat. Candidaturile se vor depune, electronic, la adresa mentionata in oferta: zukunftskolleg@uni-konstanz.de.

>>> Anunt burse Konstanz

banner c19 2020

banner secretariat2

banner plata taxe on line web 300x200 negativ

banner stagii de practica 300

logo cantemir

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

 

Desktop background:

1920x1080