Facultatea de

Geografie și Geologie

Traininguri gratuite pentru studenții UAIC

sesiune

În perioada 5-8 iunie 2018, Departamentul Servicii pentru Studenți și Absolvenți organizează în mod gratuit pentru tine, student al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, seria de traininguri menite să-ți deschidă drumul către o carieră de succes.

Trainingurile la care te poți înscrie în Iunie 2018 sunt:

• Managementul stresului în sesiune – îți este dedicat mai ales dacă ai stomacul ghem în fiecare sesiune; ești curios să înțelegi cum funcționează stresul, dar și care sunt efectele asupra minții (și mai ales asupra inimii) tale.

• Managementul timpului – vei afla ce relație ai tu cu timpul, care sunt cele mai frecvente probleme legate de timp; ce tehnici putem aplica pentru a avea un management al timpului personal mai bun și cum să ai succes și să fii fericit.

• Cum să realizezi o prezentare de succes – înveți cum să structurezi o prezentare, cum să prezinți eficient și atractiv informațiile și mai ales, afli ce instrumente poți folosi

• Invață să înveți – afli cum poți să-ți organizezi mai bine activitatea de învățare astfel încât să fii mai productiv, eficient și cu rezultate remarcabile.

• Dicția și importanța cuvântului în discurs – te va ajuta să te redescoperi prin intermediul artei oratoriei. Cuvintele, aparent complicate, rostite clar și nuanțat, vor fi o provocare pentru tine.

 

Mai multe detalii despre fiecare training în parte poți găsi: http://bit.ly/descriere-traininguri-iunie2018

Înscrierile se fac aici: http://bit.ly/formDSSAiun2018

 

Olimpicii Petrom organizeaza vara aceasta 3 proiecte pentru tineri

Olimpicii Petrom organizeaza vara aceasta 3 proiecte pentru tineri:

Money Jump

proiect de dezvoltare a abilitatilor generale de viata si adaptare, ce va include si drumetii montane si premii de performanta.

http://www.olimpiciipetrom.com/articol/money-jump-45

 

Asia Experience

un stagiu de explorare in Singapore si Kuala Lumpur 

http://www.olimpiciipetrom.com/articol/asia-experience-43

 

COM-ZON

spatiu de comert online pe Amazon. 

http://www.olimpiciipetrom.com/articol/com-zon-44

 

Inscrierile se pot face pana pe 31 mai 2018

 

Diana Nitescu

Project Manager
Olimpicii Petrom
Caravana Cunoasterii

0722 831 833

Mulţumesc pentru generozitate. Anca

Pentru manifestarea solidarităţii in formă pură, pentru ajutor şi pentru gândurile bune care v-au ghidat, donatorilor cunoscuţi şi necunoscuţi, tuturor şi fiecăruia în parte VĂ MULŢUMESC!

Campania lansată pe 9 mai a eliminat pentru o perioadă stresul suplimentar indus de impasul financiar.

Vă mulţumesc pentru această şansă şi pentru energia pozitivă pe care o primesc. Ea mă ajută să lupt şi mai ales să înving această provocare. Vă mulţumesc şi pentru şansa de a simţi forţa benefică a comunităţii din care fac parte.

 
 
Anca Seserman

 

Completarea titlurilor lucrărilor de licenţă/disertaţie - sesiunea 2019

Toți studenţii din anul II Licență, anul III Inginerie Geologică sau anul I Master trebuie să își stabilească și să completeze în platforma de e-Learning, titlul lucrării de licență/disertație și profesorul coordonator pentru sesiunea 2019 până la data de 31 mai 2018(Pentru studenţii din anii terminali, sesiunea 2018, titlurile au fost deja importate din platformă şi orice modificare nu mai este luată în considerare).

Câmpurile de completat se găsesc în pagina de editare a profilului utilizatorului, ultima secțiune: Școlarizare.

(După autentificare, în partea dreaptă, sus, se dă click pe numele utilizatorului apoi se alege Profil din lista derulantă. Din acestă pagină, sus, pe mijloc se alege Editează profil. Se derulează până la ultima secţiune, Şcolarizare, şi se completează ultimele 2 câmpuri, titlul şi profesorul)

De asemenea, toţi studenţii trebuie să verifice şi să actualizeze şi celelalte câmpuri de profil, în special adresa de email validă deoarece este folosită pentru eventuala resetare şi recuperare a parolei de acces.

Conform regulamentului de activitate didactică, studenţii trebuie să îşi stabilească tema lucrării de licenţă/disertaţie cu 3 semestre înainte de susţinere.

 

banner elearning

 

Eventualele probleme legate de accesul la platformă sau lipsa vreunui profesor coordonator din lista de opţiuni se pot trimite pe email la adresa adrian.chiorescu@uaic.ro.

Precazare 2018-2019

 

Update 03.09.2018, ora 14.00: Formularul de precazare a fost închis și nu se mai primesc cereri online.

 

Studenţii de la studiile universitare de licenţă, master şi doctorat (cu excepția anilor terminali), care doresc obţinerea unui loc de cazare în căminele universităţii pentru anul universitar 2018-2019, se vor înscrie on-line, prin completarea formularului de mai jos până la data de 01 septembrie 2018.

Conform art. 36, din cadrul “Regulamentului serviciilor pentru studenţi”, secţinea “Cazare”, - “studenţii care nu completează tabelul de cazare, se consideră, din oficiu, că nu solicită un loc în căminele studenţeşti".

 

  • Înscrierea on-line este OBLIGATORIE.
  • Nu vor fi acceptate cereri  de cazare sosite pe e-mail sau care depășesc data limită anunțată pe site.

 

Studenţii care solicită cazare pe criterii medicale, sociale sau alte criterii precum şi studenţii familişti, VOR COMPLETA şi formularul selectând ultimul câmp corespunzător, şi vor depune şi un dosar la facultate până la 15.07.2018

 

După admiterea din 2018, cererile candidaţilor din anul I (2018-2019 Licență, Master și Doctorat), care optează pentru cazare la admitere, vor fi înregistrate automat în baza de date a facultăţii (nu este necesară completarea formularului de mai jos).


 

Comisia de cazare

 

precazare3

Alegerea disciplinelor opţionale şi facultative pentru anul universitar 2018-2019

Toţi studenţii care nu sunt în an terminal au obligaţia să aleagă disciplinele opţionale şi facultative pentru anul universitar următor, 2018-2019.

Fiecare student se va autentifica în platforma de e-Learning, iar apoi se va accesa de pe mijlocul paginii tab-ul Cursuri cu activitatea "Alegerea disciplinelor opționale şi facultative" .

(Modalitatea de autentificare a fost trimisă șefilor de grupă)

Se vor completa doar chestionarele active reprezentând specializarea din anul viitor universitar. De exemplu, studenţii din anul I vor completa pentru anul II la specializarea din care fac parte, cei din anul II vor completa pentru anul III.

În cazul opționalelor se poate alege o singură disciplină din lista disponibilă, iar în cazul facultativelor se pot alege mai multe discipline, una sau niciuna.

Tot acum, studenţi vor alege şi dacă vor urma disciplinele modulului psihopedagogic (la finalul listei).

În cazul studenţilor de la masterul Turism și Dezvoltare Regională, chestionarul permite şi optarea pentru unul din cele două module din anul II.

Studenții care nu optează pentru disciplinele opționale vor fi distribuiți din oficiu, fără drept de modificare ulterioară a opțiunii.

 

Pentru probleme de acces la platformă se poate scrie pe adresa adrian.chiorescu@uaic.ro.

Evaluarea de către studenţi a activităţii cadrelor didactice

Toți studenții au obligația de a completa chestionarele de evaluare a activității cadrelor didactice.

Acestea sunt disponibile în platforma de e-Lerning, fiind active doar cele pentru profesorii la care studenți au urmat cursurile în semestrul I sau II.
Răspunsurile se colectează anonim, de aceea completarea necesită o mare atenție pentru că orice modificare ulterioară, la cerere, este imposibilă.

Pentru studenții din anul I care nu au mai folosit platforma, autentificarea și completarea se realizează astfel:
  • În partea dreaptă, sus, se accesează link-ul Autentificare (sau Login în funcție de limba selectată)
  • Numele de utilizator și parola vor fi comunicate prin șefii de grupe.
  • După autentificare, se va accesa de pe mijlocul paginii tab-ul Cursuri, apoi activitatea "Evaluare cadre didactice"
  • Se va accesa apoi, pe rând, fiecare chestionar activ și se va răspunde la întrebări.
    Pentru a vedea doar chestionarele active se poate accesa din partea stângă meniul Cursurile mele.
 
Orice probleme pot fi semnalate la adresa adrian.chiorescu@uaic.ro

Conferinţă pe tema Teledetecţiei zonelor joase - Prof. Paolo TAROLLI de la Universitatea din Padova

JOI, 17 mai 2018 începând cu ora 18:00 în B8 Prof. Paolo TAROLLI de la Universitatea din Padova va susţine o conferinţă pe tema Teledetecţiei zonelor joase.

Dacă sunteţi interesaţi de geomorfolgoie, hidrologie, teledetecţie şi GIS va aşteptăm!

Sunteţi aşteptaţi toţi cei care doriţi să ascultaţi expertiza unui specialist în analiza proceselor care se petrec la suprafaţa terestră, a interacţiunilor dintre societate şi Pământ, în relaţiile dintre societate şi resursele acvatice, analiza peisajelor antropogenetice, degradarea terenurilor, eroziunea solului, hazarde naturale, analiza digitală a terenului şi LiDAR.

Paolo Tarolli Iasi 2018 prelucrat

Student scientific conference in Krakow, Poland

AGH International Student Konference: Knowledge, Technology and Society

10-12 October 2018 r., AH University of Science and Technology in Krakow (Poland)

 

INVITATION TO PARTICIPATE IN THE STUDENT SCIENTIFIC CONFERENCE - AGH ISC 2018

 

Dear Students!

We are pleased to invite you and your supervisors to attend the AGH International Student Conference: Knowledge, Technology and Society (AGH ISC 2018).

The conference will be held on 10-12 October 2018 and will be hosted by AGH University of Science and Technology in Krakow, Poland. Regular registration is available until May 31. Below you can find some useful

information - please forward this message also to your colleagues who might be interested in AGH ISC 2018. We are looking forward to your contributions and to see you in Krakow!

http://www.isc.agh.edu.pl/newsletter/track.php?hop=T0TW2FCA9Z/r/cmVjdG9yYXRAdWFpYy5ybw/l/aHR0cDovL3d3dy5pc2MuYWdoLmVkdS5wbC9kYXRlcy8

 

31 May 2018 - deadline for regular registration 

 

Basic information 

AGH ISC 2018 conference is conceived as a forum for the presentation of scientific activities of students. It is a place to share scientific work, explore new possibilities between research fields, create new

friendships and account the very first successes in students scientific career. It is also an attractive opportunity to publish papers in the scientific monography dedicated to the conference and in an international open-access

journals indexed in Web of Science (and other recognized databases).

The important part of the AGH ISC Conference is a social program, which truly makes this event complete. Social program includes e.g. Evening Sessions (with official dinner, city game challenge and other attractions) and city tours.

 

CONFERENCE SCOPE

IMPORTANT DATES

PUBLICATIONS

 

The wide range of conference topics covers: 

Technical sciences

Mathematical, physical and chemical sciences

Environmental sciences

Humanical and social sciences

 

31 May 2018 Deadline for regular registration

31 July 2018 Dedline for manuscripts submission

10-12 October 2018 AGH ISC 2018 conference

 

Book of Abstracts with an ISBN number International Open Access journal indexed e.g. in Web of Science

Scientific monography dedicated to the conference AGH ISC Conference - a part of celebrating of AGH UST 100th anniversary

AGH ISC 2018 conference is organized by AGH University of Science and Technology as a part of celebrating our 100th anniversary. The chairman of the Organizing Committee is Professor Anna Siwik (AGH UST Vice-Rector for

Student Affairs) and chairman of the Scientific Committee is Professor Wojciech Łużny (AGH UST Vice-Rector for Education).

AGH UST is one of the best and most renowned modern Polish universities.

For many years it has been ranked in the top of the list of institutions of higher education. AGH UST is a leading Polish university in modern technologies, and belongs to a group of prestigious international educational centres. A short movie presenting students' activities is available here:

https://www.youtube.com/watch?v=dIxqvVvgJ4k

 

Apel umanitar pentru colega noastră Anca Seserman

Stimați colegi,

Anca Seserman este asistent universitar dr. la Departamentul de Geologie al Universității noastre.

Anca a fost de curând diagnosticată, în urma biopsiei, cu carcinom mamar drept hormonoindependent, HER2 pozitiv (descriere după investigația PET-CT: Tumoră mamară dreaptă extinsă, multifocală, cu multiple metastaze adenopatice axilar bilateral, supraclavicular stâng, mediastinale și metastaze osoase).

Ce este cancerul HER2+ ? Poate cea mai agresivă forma dintre cele care există (HER2+ Breast Cancer).

Vestea cea bună este că, în ultimii 10-15 ani, s-au făcut progrese enorme în ceea ce privește tratamentul țintit al acestei forme de cancer. Tratamentul neoadjuvant recomandat (pre-chirurgical pentru conturarea și restrangerea tumorei) din 3 în 3 săptămâni constă dintr-o combinație considerată ”cutting-edge” de literatura oncologică americană, vest-europeană și nu numai, respectiv:

-Paclitaxel (substanță de chimioterapie "clasică");

-Trastuzumab, denumire comercială Herceptin, tratament țintă pentru forma de cancer HER2+ utilizat de cca 15 ani;

-Pertuzumab*, denumire comercială Perjeta, tratament de ultimă generație pentru tipul HER2+ cu metastaze.

Primele două citostatice sunt compensate prin Casa de Asigurări de Sănătate, utimul NU este compensat și este extrem de scump, mai precis, o doză costă 12500 lei. Salariul net al Ancăi este de 2886 lei, al soțului (bugetar) e ușor mai mare, dar în niciun caz veniturile amândurora, considerând ca nu ar mai avea alte cheltuieli, nu pot acoperi la fiecare 3 săptămâni această sumă. Printr-o sponsorizare a început tratamentul cu Pertuzumabîn 18 aprilie (cu doza dublă numită "doză de încărcare") de 25000 lei, pentru doza normală din 9 mai a găsit o altă sponsorizare, apoi .... la fiecare 3 săptămâni suma trebuie găsită.

Ce putem face noi ? Un act de solidaritate. Să contribuim măcar pentru o doză!

Orice sumă, oricât de mică, reprezintă un pas înainte pe drumul vindecării pentru Anca!

Dacă doriți s-o ajutați pe Anca, puteți depune bani în următoarele conturi deschise pe numele SESERMAN ANCA MARIA la Banca Transilvania (SWIFT: BTRLRO22)

în lei: RO47BTRLRONCRT00W3011002

în euro: RO42BTRL05704201W30110XX

în dolari: RO91BTRL05702201W30110XX

 

 

*Pertuzumab a fost omologat în SUA în 2012 pentru tratamentul adjuvant (postchirugical) -https://www.drugs.com/newdrugs/fda-approves-perjeta-pertuzumab-her2-positive-metastatic-breast-cancer-3313.html și în 2013 pentru tratamentul neoadjuvant (prechirurgical). A fost aprobat de EU în 2013 https://www.roche.com/media/store/releases/med-cor-2013-03-05.htm și apoi pentru tratament neoadjuvant în 2015 https://www.onclive.com/web-exclusives/neoadjuvant-pertuzumab-regimen-approved-in-europe-for-her2-positive-early-breast-cancer. În România a fost introdus doar într-un program de testare care s-a încheiat anul trecut, dar nu a fost încă recunoscut de Ministerul Sănătății. Pacienții suportă cheltuielile cu tratamentul.

banner secretariat2

banner stagii de practica 300

banner sig2017

Cantemir 2018

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

banner consiliere web 300

 

Desktop background:

1920x1080