Ce este un stagiu de practică ERASMUS+ / SEE?

Cunoscut şi sub denumirea de internship / traineeship, un stagiu de practică ERASMUS+ / SEE reprezintă o perioadă de minimum 2 luni (maximum 3 luni la L/M și 6 luni la D) destinată formării profesionale a studenţilor şi creşterii experienţei de muncă în domeniul de studiu. Acesta se poate desfăşura într-unul din statele incluse în programul ERASMUS / SEE la una din instituţiile partenere (vezi aici lista instituţiilor şi statelor partenere).

 

Departamente şi sarcini specifice :

TURISM ŞI OSPITALITATE

-FO. Front and/or Back Office (receptionist, hostess, bellboy, PR, HR, marketer, reprezentant vânzări etc.) Sarcini: întâmpinarea oaspeţilor, oferirea de informaţii, direcționarea vizitatorilor către contactele corespunzătoare, sortarea poștei / e-mailului, răspunsul la apelurile telefonice, efectuarea rezervărilor, verificarea oaspeţilor, realizarea de rezervări, verificarea camerelor, asigurarea vizibilității hotelului pe piaţă, materiale, vânzarea de suveniruri și alte produse specifice.

-FO+F&B. Front office (vezi mai sus)+ Food & Beverage (ospătar, barman, etc.) Sarcini: Front office (vezi mai sus) + F&B -   întâmpinarea oaspeţilor, oferirea de informaţii, procesarea comenzilor, servirea oaspeţilor, asigurarea prestării comenzilor la timp conform ordinelor, sarcini de pregătire (cum ar fi organizarea micului dejun, mise-en-place / aranjarea meselor etc.); promovarea şi consilierea oaspeţilor cu privire la bunurile şi serviciile oferite, întreținerea stocurilor, igienizarea locului de muncă. Studenții se vor roti între cele două departamente după nevoile instituției sau în funcție de competențe.

-MHK. Management of Housekeeping (Housekeeping supervisor). Sarcini: verificarea incăperilor şi spaţiilor publice, pregătirea camerelor oaspeţilor, asigurarea curăţeniei, oferirea de informaţii, oferirea de soluţii, verificarea costurilor/facturilor/plăților, managementul stocurilor, analiza costurilor, participarea la şedinţele departamentului, brainstorming

- CT. Cross Training Mix între departamentele prezentate anterior: Front Office, Food & Beverages, House-keeping

ALTE POZIŢII SPECIFICE DOMENIULUI GEOGRAFIEI

-GIS. Sisteme Informaţionale Geografice (stagiar GIS). Sarcini: elaborarea și analiza terenului / rețelei, realizarea hărților, procesarea și analizarea datelor, colaborarea cu echipa de proiect

-IRD. Dep. De Relaţii Internaţionale (stagiar IRD). Sarcini: comunicarea cu studenții veniţi prin programe internaţionale, marketing și gestionarea proiectelor proprii, organizarea de evenimente, sarcini de secretariat, fotocopiere, gestionarea poştei electronice, sarcini în domeniul HR, gestionarea echipei etc.

- GTS Specialist în Geografia Turismului. Sarcini : activităţi de cercetare, creare/gestionare/analiza bazelor de date

 

 

banner plata taxe on line web 300x200 negativ

banner secretariat2

banner stagii de practica 300

banner sig2017

Cantemir 2018

cantemir papers 2

logo pesd 2

buton site fac MIHAI DAVID

banner consiliere web 300

 

Desktop background:

1920x1080